Romsdalsmuseet

Romsdalsmuseet
Fra museets samlinger

Søk i denne bloggen

onsdag 24. februar 2010

Hvem går fra sans og samling?

Min kursblogg skulle handle om sans og samling - jeg arbeider nemlig nå om dagen med samlingplan for Romsdalsmuseet. Men bloggen min fra første kursdag er såvidt jeg kan skjønne ikke engang publisert! Og nå i kveld nærmet desperasjonen seg. Datamaskina og bloggens irrganger gjrode meg ganske så forvirret, det var like før jeg gikk - ja nettopp fra sans og samling.!Men så -plutselig og uten at jeg helt vet hvordan - ser det ut til at jeg får til et nytt innlegg. Og her passer det godt med bilde av en tysk radar som hørte til Ergan Kystfort ved Bud (visttnok den eneste i verden av sitt slag som er bevart!) I min budskap får den symbolisere at jeg trenger sårt til navigeringshjelp - og når jeg fram til  noen derute i den store verdensveven i det hele tatt? Jeg har mine tvil.......

2 kommentarer:

  1. Du nådde iallefall fram til meg. Jeg fant fram til bloggen din, selv om det krevde både at du kom innom kontoret mitt og at jeg måtte gjøre noe så gammeldags som å ringe deg. Synes bloggen er fin, jeg! Men, så har du jo radar også, da!

    SvarSlett
  2. Synes bloggen din ble fin, til tross for alt strevet. Øvelse gjør mester vet du!

    SvarSlett